انجمن حمایت ازفرزندان دانش آموز مولا علی (ع) -ایتام-

معرفی فعالیت های انجمن و پلی ارتباطی با خیرین

انجمن حمایت ازفرزندان دانش آموز مولا علی (ع) -ایتام-

معرفی فعالیت های انجمن و پلی ارتباطی با خیرین

نامه یکی از فرزندان ...

نامه ی یکی از دانش اموزان تحت حمایت انجمن

سلام اقای فرجی خسته نباشید
من یکی از دانش اموزان تحت حمایت این انجمن هستم خیلی زیاد از زحماتتون تشکر میکنم راستش خیلی دلم میخواد در حدی باشم که بتونم دست یه دانش اموز نیازمندو بگیرم ، در واقع یکی از ارزوهامه بتونم مثل شما و در صورت امکان حتی پیشرفته تر از این اقداماتو انجام بدم تا جایی که بتونم موسس بزرگترین خیریه در سطح دنیا باشم  ، هیچ موقع حرفی که شما در روز اول بهم زدیدو فراموش نمیکنم . میدونید منظورم چیه ، به خاطر ثوابی که داره نه برام مهم نیست اینقد گناه کردم که جای برگشتی نیست ، ولی هر بار که فرد نیازمندی رو می بینم حتی با این وضعیتی که دارم سعی میکنم بتونم براش کاری بکنم حال می ده خیلی!
انگاری حس میکنم یه بار و یک وظیفه از رو دوشم برداشته شده
به نظر من ما تو این فرصت خیلی کمی که خدا برای زندگی داده بهترین استفاده رو بکنیم فرصت اندکه خیییییلی
خلاصه دستتون درد نکنه البته منتی نیست وظیفه هر کسیه که یه باری رو از دست اون یکی برداره ولی متاسفانه نمیدونم چرا امروزه مردم اینقد بی رحم شدن به فکر بزرگتر شدنن حتی اگه باعث کوچیکی اون یکی بشن
پیشاپیش عیدو بهتون تبریک میگم و براتون ارزوی موفقیت میکنم
خدانگهدار

-------------------------------------

بسمه تعالی

سلام پسر یا دختر خوبم

یادداشت پرلطفتان اشک بر چشمانمان نشاند .به خدا قسم به پاکی قلبتان و حس و حال سرشار از معنویت و پاکی شما غبطه خوردم .من مطمئنم شما به نیت خیری که دارید خواهید رسید ، مطمئنم . برایمان دعا کنید .

                                                       کوچک شما- فرجی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.